Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Zmiana pojemności silnika, a zmiana wpisu w dowodzie
Autor Wiadomość
tomgtdek69 



BMW: E39
Imię: Tomasz
Silnik: M62B44
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 63 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Maj 2012
Posty: 1496
Skąd: Słupsk
Wysłany: 20-10-15, 22:30   

Akrobeta napisał/a:
tomgtdek69 napisał/a:
Ok wszyscy macie rację...
Mówicie o swapach w e36 na silniki które w tej budzie występowały. Problem zaczyna się z ubezpieczeniem e36 z silnikiem B40/44 którego pojemność jest inna niż jakikolwiek silnik montowany w tym modelu.
Swap 318tds -> M54B30 jest ok Bo w e36 występował silnik o pojemności 3L. inny ale był (przez co mają taki model w swoich tabelkach)

Chciałbym zobaczyć opłacone ubezpieczenie OC e36 z pojemnością 4L.(4,4)... Pewnie da się to zrobić, tylko u którego ubezpieczyciela.


Po pierwsze kolego m54b30 nie występowało w e36... :krzeslo:


Czytanie ze zrozumieniem kolego ;) Gdzie napisałem że M54 występował w e36 ??
Silnik 3litrowy występował (S50B30) i dlatego każdy ubezpieczyciel nie ma problemu z ubezpieczeniem swapa M54B30 do e36 bo w ich chorych tabelkach mają e36 z silnikiem o pojemności ~3L.

Kłócić się nie mam zamiaru przekonasz się sam ;) [/b]
_________________
Dziadkowóz http://bmw3er.pl/viewtopi...der=asc&start=0
.
 
 
 
KOPYCIARZ 



BMW: E36 coupe
Imię: ARKADIUSZ
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 60 razy
Wiek: 23
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 1545
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 20-10-15, 22:31   

Akrobeta, sorry ze wtrace ale przyeczytaj co kolega napisal. ze wystepowal silnik 3 litrowy, ale inny....... wiec nie mial na mysli m54 a zapewne s50! takze uwaznie i bez spinania :24:
_________________
jeśli pomogłem kliknij w "pomógł"


chcesz auto do driftu ?
-kup Silve lub 240 SX

chcesz wygodne auto ?
-kup mercedesa

chcesz szybkie auto ?
-kup Honde z silnikiem B16 lub B18

-jeśli chcesz wszystko na raz kup BMW ! ;)
 
 
 
Akrobeta 



BMW: E36 330i coupe
Imię: E36 344i touring
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 587
Skąd: Siedlce/Otwock
Wysłany: 21-10-15, 02:59   

KOPYCIARZ napisał/a:
Akrobeta, sorry ze wtrace ale przyeczytaj co kolega napisal. ze wystepowal silnik 3 litrowy, ale inny....... wiec nie mial na mysli m54 a zapewne s50! takze uwaznie i bez spinania :24:


Racja, za szybko przeczytałem, sorki.... ;)
Nie zmienia to faktu że jeśli nawet podciagniemy to pod s50 to na zdjęciach będzie co innego i już teoretycznie będzie co innego...

Reasumując wszystko jak zwykle i tak będzie ciężko...
Nie chce by wyszło że jestem jakimś znawca.... Poprostu dam znać jak uda się to wszystko po zapinać... Bo teoretyka a praktyka to już każdy wie jak jest i jak bywa...
Pozdro
_________________
Akrobeta
Zapraszam do mojego świata BMW
Galeria: COUPE 330i 6B http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=13720
_____TOURING 344i 6B http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46570
FILMIK https://www.youtube.com/watch?v=odS5X4zk-rY
 
 
kucin 



BMW: E30 / E36
Imię: Adrian
Silnik: B30 / B25
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 54 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 1457
Skąd: Głowno
Wysłany: 22-10-15, 08:50   

Dobra mówicie o e36 i 3 litrach.
A jak będę chciał uporządkować kwity w e30 też na te m54b30 ?!? To chyba kopanie sobie dołka- nie dość że OC to jeszcze problem z udowodnieniem jaki to motor?
Paranoja , chyba lepiej zostawię to 1.6 w dowodzie :wstyd:
_________________
Szeroka E-czydziecha - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=46004
323ti - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=20275
eReR`ka - http://bmw3er.pl/viewtopic.php?p=588727


Zapraszam - www.goodgsm.pl
 
 
 
Blitz 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 357
Skąd: Opole
Wysłany: 16-11-15, 13:19   

Czyli reasumując. Jeżeli kupuję docelowo auto z 1.8 w dowodzie a pod machą 2.8, przełożone półosie, dyfer, wał, hamulce z 2.8 to nie powinno być problemów z przerejestrowaniem ?

Wybieram się do stacji diagnostycznej i albo potrzebują kwit od rzeczoznawcy albo nie ?

Jeżeli wymagają to muszę udać się do rzeczoznawcy na wycenę czy wszystko faktycznie jest zrobione z głową i koszt tego to około 400-500zł ?

jeśli nie trzeba rzeczoznawcy to koszt przeglądu + zmian konstrukcyjnych czyli 80 ileś złotych + koszt przeglądu ?

Potem z papierem udaję się do urzędu i tam koszt naniesienia zmian i wydania nowego dowodu około 80-90zł ?

I tyle przygód ?
 
 
rempp 
no i fajnie



BMW: e46
Imię: Rafał
Silnik: klekot
Nadwozie: Touring
Pomógł: 14 razy
Wiek: 29
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 878
Skąd: Lubsko
Wysłany: 16-11-15, 14:34   

NIe trzeba żadnego rzeczoznawcy, na stacji diagnostycznej diagnosta wydaje decyzję, z tym idziesz do wydziału komunikacji i czekasz na dowód i po problemie. Najlepiej zrób to razem z przeglądem wtedy nie będziesz płacił za dodatkowy przegląd.

Taki wpis wcale nie jest konieczny, możesz mieć w dowodzie 1,6 a pod machą 2.8 dla ciebie to lepiej bo płacisz ubezpieczenie jak za 1,6.

Przerabiałem to u siebie.
_________________



Nie trąb gdy zwalniam, jade na glebie,
zaraz wachaczem o coś przyjebie.:)


_________________
____/ \____/ \
___(oo==00==oo)___
____[_].........[_]___
 
 
Blitz 


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Mar 2014
Posty: 357
Skąd: Opole
Wysłany: 16-11-15, 15:53   

Niby nie jest ale w razie dzwona, jeżeli rzeczoznawca dopatrzy się zmian silnikowych, a trzeba być jeleniem żeby nie skumać że coś jest nie tak, nawet gabarytowo między 1.8 a 2.8, to wtedy mogą ciągnąć wszystkie opłaty z mojej kieszeni bo auto w takim stanie nie jest dopuszczone formalnie do ruchu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14