Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW 335I n54 downpipe, mod 400+?
Autor Wiadomość
beziorro335i 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 335i
Imię: Szymon
Silnik: Żagań
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 3
Skąd: Żagań
Wysłany: 16-06-17, 16:02   BMW 335I n54 downpipe, mod 400+?

Witam serdecznie!
Piszę do Was, zebyscie podzielili sie kilkoma informacjami ze mną.
Mianowicie, mam zdrową serie w silniku 335i e92, na dwoch turbinach n54.
Chcę zrobić moda, najlepiej jakby cos ponad 400km+ pokazało, i tu moje pytanie:
wiem, ze trzeba zrobić downpipe na pewno, intercooler i jedna firma podała charge pipe.
Po kolei:
1. Czym się rózni downpipe bez katalizatora, a ze sportowym? plusy i minusy?
2.Po co jest charge pipe? Zmieni to coś na wykresie?
3. Czy downpipe musi byc np. firmy VSRF za ponad 2k, czy taki wystarczy? http://allegro.pl/111109-...6838709394.html
4. Intercooler musi byc wagnera za 3k czy "sportowy" za 1400-1500 wystarczy? Coś w tym stylu? http://allegro.pl/interco...6846137988.html
Firma best performance wyceniła mi mody na 9800.
Dziękuje za odpowiedzi, liczę na te najbardziej sprecyzowane.
Pozdrawiam
 
 
sabbath 



BMW: E92, 335i, Z3 2,8
Silnik: N54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 789
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 30-06-17, 19:44   re

Witam,
jak pewne wiesz 335i jest fajnym autkiem i podatnym na mody o ile jest regularnie serwisowane i w dobrej kondycji.
Po pierwsze auto musie być zdrowe, bez wycieków, ze sprawnymi westgate'ami, dobrze działającą pompą paliwa wysokiego ciśnienia i sprawnymi turbinami. Dalej można działać:
1. przede wszystkim dobry intercooler (seryjny jest bardzo mały). Cooler powinien mieć duży rdzeń chłodzący. Ten co pokazałeś jest wydajniejszy od serii ale Wagner ma lepsze rdzenie choć i z tego będziesz zadowolony
2. dolot (jest wiele firm i modeli dolotów do 335i, ale najlepiej wypada AFE w zamkniętej obudowie na pojedyńczym filtrze- nie ten na podwójnym z otwartą obudową, podobny dolot carbonowy od Simoty oraz Dinan lub coś na jedo styl gdzie filtr jest umieszczany w okolicy wlotu powietrza na tarcze/za halogenem ale minusem jest dostep do jego celem czyszczenia).
3. nowe świece najlepiej laser platinum i nowe cewki Bosch
4. wyczyszczenie z nagaru kanałów dolotowych bo już przy 50 tyś km się to zaleca
5. downpipe (leprzy przelot, tylko auto staje się głośniejsze, co niektórych może męczyć
6. program, lub programator Cobb albo JB4. Ja osobiście wolę cobb'a i z niego korzystam bo łatwiej go podłączyć i może służyć tez do diagnozowania usterek i pomiarów auta
7. charge pipe jak najbardziej bo ori jest plastikowa i lubi pękać. Ja mam Cobb'a i zaworki Turbosmarta i sobie chwalę, można też VRSF, czy też inne duużo tańsze bo tu nie ma jakiegoś znaczenia firma, byle by bezproblemowo pasował ale nawet te chińskie ludzie chwalą i pasują ok.
8. wloty powietrza z nerek dodatkowe poszerzone tez pewnie coś dają.
Wydech w 335i jest dość luźny więc tłumika ostatniego nie ma co ruszać i fabrycznie jest już x pipe
Tymi modami powinieneś mieć ponad 400 km.
Później można w hybrydowe turbo polecieć ale nie wiem czy jest sens bo 400 km jest wystarczające na nasze drogi.
P.S. Jak chcesz to mam fajnie pasujący downpipe używkę za około 750 zł do negocjacji.
 
 
beziorro335i 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: 335i
Imię: Szymon
Silnik: Żagań
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 3
Skąd: Żagań
Wysłany: 06-07-17, 09:42   

Dzieki za super pomoc! Ile Ciebie wyszły wszystkie mody? A powiedziała mi firma ze bez downpipe nawet nie mam co liczyc na +/- 400 wiec chyba dzwiek przezyje:D Moglbys wyslac na maila:
szymonekp99@gmail.com
ofertę z downpipe?
Zdjecie i jaka firma?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14