Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
11 Kryterium Asów Toru Lublin
Autor Wiadomość
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 19-12-10, 11:55   11 Kryterium Asów Toru Lublin

Jak zwykle zaprezentuje co tam się dzieje na moim kochanym wschodzie! Mało zdjęć na forum, nikt nie wrzuca chociaż obecnie każdy ma lustrzankę (większość lepsze niż ja...). Have fun!

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14. dziwnie działał przedni napęd w tym subaru...


15.


16.


17.


18.


19.


20.


21.


22.


23.


24.


25.


26.


27.


28.


29.


30.
_________________
 
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15510
Skąd: Kozienice
Wysłany: 19-12-10, 20:03   

Fajne fotosy. Na śniegu zabawa 4x4 przednia :)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
woytek13 



BMW: e87 120d+
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 295
Skąd: Fajsławice
Wysłany: 19-12-10, 20:30   

Na ostatnim zdjęciu dobrze widać, że to nie byłą zabawa na śniegu. Totalny lód! Wszędzie. No i przez to kierowcy tworzyli swój własny układ toru w niektórych miejscach. Np na 24 widać jak koleś tnie zakręt (btw Kuba Jankowski, audi a4 quattro z dieslem! zajął trzecie miejsce w generalce. Pierwszy Kuchar, drugi Stec) a z tyłu widać jak daleko jest zewnętrzna banda zrobiona ze śniegu. Jako ciekawostkę mogę powiedzieć, że tam gdzie jest ta banda, pod śniegiem jest tarka, tarka która latem tworzy WEWNĘTRZNĄ tego zakrętu :lol: Były też ośki, ale bez jaj. Było jedno bmw e90, z salonu nówka pokazowa i łądnie bokami latał, a no oczywiście miało napęd na 4 koła, inaczej bez sensu byłby wjazd.
_________________
 
 
 
no name 
aśnaebaem :)



BMW: E32 / E36
Imię: Waldorf
Silnik: Jest
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 6 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1485
Skąd: wawa
Wysłany: 27-12-10, 17:26   

Masz może więcej fotek tego niebiesko - białego subaru WRX ??

Pzdr.
_________________
Bóg dał Nam nogi byśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie.Moja Czarna Inez - E92
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7445
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 12-01-11, 22:30   

Jak zwykle bardzo przyjemnie się ogląda :)

Super wygląda śnieg spod kół :ok:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13