Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
układ paliwowy 1.6 m43
Autor Wiadomość
emilekbs 


BMW: e36
Imię: Emil
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 18-04-12, 19:48   układ paliwowy 1.6 m43

Mam takie pytanko czy mogl by mi ktos podac link do ukladu paliwowego do jakiegos schematu czy cos bo mam problem otóż z tyłu pod kanapą po lewej stronie jest plywak i jeden przewód i co to jest powrót? po prawej stronie znajduje sie pompka paliwa ida od do niej 2 przewody zasilający i powrót jak sie domyslam to powrót do pompki idzie od listwy wtryskowej? i na jakiej zasadzie działa przelewanie paliwa ze zbiornika z lewej komory na prawa komore ? ?
 
 
Firing 


BMW: e36
Imię: Adrian
Silnik: m43b16
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 05 Lut 2012
Posty: 44
Skąd: Porąbka/Inwałd
Wysłany: 18-04-12, 21:13   

Kolego podejrzewam że masz problem "braku" paliwa mimo iż paliwo jest :)
Paliwo w baku przelewa się poprzez Wężyk umieszczony na dnie baku,jesli wyciągniesz sam pływak(lewa strona) to zobaczysz wężyk przelewowy,lubi się zagiąć i nie pompuje paliwa do komory z pompką. Polecam kupić przewód paliwowy i zamontować nowy,jest giętki a po spotkaniu z benzyną się utwardza i nie zagina się. Aha i pamiętaj że w gnieździe pompki oraz pływaka masz dwie kreski na przeciw siebie,na koszyki pływaka i pompki masz takie same kreski,trzeba je ustawić równolegle,inaczej są jaja. Ja osobiście polecam wersję przed liftową,tam przelew jest górą i dużo lepiej to działa.
 
 
emilekbs 


BMW: e36
Imię: Emil
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-04-12, 21:14   

dzieki bardzo za info z tymi styrzaleczkami ale nie o to mi chodzilo czy jest ktos w stanie mi napisac do czego ktory wezyk jest zasilajacy powrot i ten 3ci z lewej strony
_________________
Wersja USA :]
 
 
Energy 


Nadwozie: Sedan
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 443
Skąd: M-c Podl
Wysłany: 19-04-12, 21:39   

Kolego, ten układ nie jest taki prosty jak się wydaje. Pomiędzy komorami połączonymi wężykami jest naczynko wyrównawcze które mieści się w tylnym nadkolu. Prawdopodobnie do zbiornika paliwo wraca wężykiem do lewej komory. w pokrywie jest zawór zwrotny. Bardzo możliwe że jeden z wężyków służy do odprowadzania oparów, coś jakby odpowietrznik. No i jeden króciec zasilający z pompki w kierunku filtra który jest pod autem na wysokości fotela kierowcy.

Może to niezbyt grzeczne odpowiadać pytaniem na pytanie... Ale... Grzebiesz przyjacielu w tym układzie paliwowym z nudów, ot tak żeby sprawdzić "skąd nogi wyrastają" ? Czy może walczysz z jakąś usterką? Opisz objawy, postaram się pomóc.
 
 
emilekbs 


BMW: e36
Imię: Emil
Silnik: m50b25
Nadwozie: Sedan
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 23
Skąd: Białystok
Wysłany: 19-04-12, 22:31   

Hmm, dzięki kolego objawa jest taka że kupiłem bmw ktora chodzi na samym gazie i chcac zrobic benzyne nie bylo w ogole plastyku na pompke wiec to kupilem w raz z pompką lecz wąż do lewej strony pływaka jest oryginalnie zamontowany lecz tam gdzie jest pompka idzie przewód zasilający a tego 2-giego nie ma opuściłem bak bo myslalem ze moze gdzies tam sie zawiruszył lecz niestety nie ma go
_________________
Wersja USA :]
 
 
barteke36 
uczeń germanizmu



BMW: etrzysześć
Imię: Bartek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 597
Skąd: Wieś Bydgoszcz
Wysłany: 19-06-14, 19:15   

Siema. Pozwolę odkopać sobie kotleta. Otóż mam problem tego typu że paliwo po powrocie zostaje w lewej komorze (za kierowcą). Nie wiem już co jest wymieniłem filtr palia ciśnienie jest w układzie...co może być przyczyną? Dodam że chodzi o m43b16
_________________
powoli do ideału...
 
 
 
dzordz 


BMW: e36 Touring
Imię: bestia :-)
Silnik: 328
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 579
Skąd: katowice
Wysłany: 19-06-14, 19:36   

barteke36 napisał/a:
Siema. Pozwolę odkopać sobie kotleta. Otóż mam problem tego typu że paliwo po powrocie zostaje w lewej komorze (za kierowcą). Nie wiem już co jest wymieniłem filtr palia ciśnienie jest w układzie...co może być przyczyną? Dodam że chodzi o m43b16


Wycia lywak za kierowca i zobacz czy sa drożne wężyki w nim ,może nie masz przelewu podłączonego ,
_________________
 
 
barteke36 
uczeń germanizmu



BMW: etrzysześć
Imię: Bartek
Silnik: m43b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 9 razy
Wiek: 26
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 597
Skąd: Wieś Bydgoszcz
Wysłany: 19-06-14, 19:49   

wszystko drożne już sprawdzałem...
_________________
powoli do ideału...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 14