Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
04-05-09, 23:10
jak przygotowac 328 do driftu?
Autor Wiadomość
mkolosa 


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 21
Skąd: Białystok
Wysłany: 03-01-09, 22:27   jak przygotowac 328 do driftu?

panowie mam problem, otoz pamietam jak jezdzilem rekinkiem z 1,8 na k-jetronicu i driftowalo m isie tym z wielka latwoscia, teraz nie wiem zestarzalem sie czy co, otoz jak wiezdzam na plac i zaczynam probowac driftowac to mam takie dziwne przypadki, aha auto to e36 328 na gwintach, komp troche ruszony, i gumy 245 na tyle 225 na przodzie, nie do konca negatyw ale tylnie kolka troche wyprostowane, to tyle bo zaraz odezwa sie ci co powiedza nie masz probemu tylko autem sie chwalisz
1. przy tych laczach ciezko jest mi zerwac przyczepnosc
2. jak juz uda sie zerwac przyczepnosc auto prawie natychmiast obraca

ogolnie chodzi o to ze ciezko zaczac poslizg jak juz zaczne to znowu cholernie ciezko utrzymac auto w poslizgu, troszke mniej gazu i auto odzyskuje przyczepnosc, troszke za duzo i obraca mnie, czuje sie tak jakbym musial utrzymywac powiedzmy drugi bieg i idealnie powiedzmy 4780 obrotow bo jak zejde ponizej 4730 przypadek 1 jak przekrocze 4820 obraca, to chyba nie normalne

tak wiec do palenia super do driftu nie koniecznie, doradzcie mi cos co mozna zmienic zeby troche lepiej mi to wychodzilo, jaki gumy polecacie, nie mam szpery ale przy 2,8 to nie powinien byc problem za wielki (rekin byl bez szpery), wiecie moze jak mozna zmiezyc, zwazyc (nie wiem jak to nazwac) rozlozenie masy, moze za duzo mam na tyle, a moze cos z kompem pogmerac, moze tu jest jakis skok mocy nie w tym momencie co trzeba, od czego zaczac please help me, kupilem to bmw do nauki driftu a teraz tylko zalamka
Ostatnio zmieniony przez yeahman 25-01-09, 21:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 03-01-09, 23:03   

Bez szpery to dobrze nie podriftujesz (nie bez powodu wszystkie auta szykowane do driftu mają szpery).. Skoro obraca może za wolno kierą machasz? Ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. też toche próbuje i obróciło mnie 2 razy, ale ewidentnie z mojego błędu (co prawda ja mam tylko m20b20, ale ciiii)


PS. robiłeś coś w zawiasie?
_________________
E30 forever
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15510
Skąd: Kozienice
Wysłany: 03-01-09, 23:19   

mkolosa, kapcie daj może węższe na tyle, bo 245 to trochę mogą trzymać tą dupcię.
Szpera rozwiąze twój problem zdecydowanie :D Może masz ASC + T :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
no_limit 
AdrenalineUser



BMW: 3er
Silnik: M52B28
Pomógł: 16 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 3093
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-01-09, 23:22   

Kurcze to dziwne że masz problem ze zerwaniem przyczepności... Ale jakbyś na tył wrzucił 225 to pewnie łatwiej by było polatać bokiem.

Ja też mam 245 i nie mam problemu z zrywaniem przyczepności....

A no i szpera to podstawa...
_________________
We do what we want and we do it with pride
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 29
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 782
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 04-01-09, 00:20   

dokladnie, najpierw zorganizuj sobie wezsze laczki i zobacz czy pomoglo, najprawdopodobniejsze i koszty tez niewielkie
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 05-01-09, 01:09   

kolego zapomnij o drifcie kiedy nie masz szpery !! !!
obraca cie bo nie masz szpery i dla tego tez masz kłopot z zerwaniem przyczepności doskonale wiem o czym mówisz bo e30 też miałem bez szperunku

245 lacze do nauki driftu to dość głupi pomysł :mur:

załuz sobie jakies 15ki 195 i zobaczysz jak fura zacznie zamiatać

piszesz ze kupiłeś 328 do nauki dr. wiec czmu jeszcze nie zaspawałeś mostu

jakieś dziwne rzeczy prawisz, chcesz driftować ? posłuchaj się moich rad
_________________
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 07-01-09, 14:36   

Po pierwsze te opon ysa za szerokie, zeb ydriftowac z tym silnikiem, jest po prost uza slaby takie opon ystosuja w drifcie przy ponad 400KM mocy gdzie auto jest maksymalnie odchudzone.

Wsadz najlepiej jakies 15 cali szerokosc max 205 najlepiej jakies 195 ;)

Aha... I szpera to podstawa, bez sszpery da sie, ale to jest bardziej walka z autem niz drift
_________________
rev
 
 
 
Rafal325i 
I znowu V8



BMW: e65 750i
Imię: Rafał
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 01 Sie 2008
Posty: 503
Skąd: Mrągowo
Wysłany: 07-01-09, 14:48   

15ki 195/65 ciśnienie 3bary,kup most np 3.23-3.45 i zaspawaj (albo most ze szperą) i na początek starczy :piwo:
_________________
moja była V8ka http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=47077
teraz QP 328i
http://www.bmw3er.pl/viewtopic.php?t=53626
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15510
Skąd: Kozienice
Wysłany: 07-01-09, 18:18   

Hhehe i mamy przepis na driftfurę :D
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
mkolosa 


BMW: kiedys e21 obecnie e36 328
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 21
Skąd: Białystok
Wysłany: 07-01-09, 21:11   

stalem sie posiadaczem kompletu kol 15" z oponami fuldy podobnymi do choiny toyo o szerokosci 195, zeczywiscie 17" na 245 to glupi pomysl, co do odpowiedzi kolegi an temat zakupu auta do driftu to tak kupilem do driftu w jakis sposob juz przygotowane do tego ale nie zostalo skonczone wiec wole podpytac co zrobic, co do szpery juz szukam mostu z szpera co bardziej mi lezy, w ostatecznosci mam jeszcze jeden most (chyba od 1,8) wiec go zaspawam, ale to ostatecznosc
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-01-09, 00:32   

skoro masz juz wąskie opony i szukasz szpery to następnym krokiem bedzie mega twardy gwint dodatkowo powinieneś wymienic gumowe lementy na twardsze zamieniki, ostatnio dużo się słyszy o olkuszu podobno daje rade.
przydała by sie maglownica z emki 3,0 (krótsze przełozenia)
jakis fotel kubełkowy czym głebszy i twardszy tym lepszy
do tego szelki najlepiej 4 punktowe
i tak zrobiona furka drifty powinny byc przyjemnoscią
powodzenia
_________________
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 33
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 08-01-09, 11:06   

jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej. Podobnie im mniej luksusów tym lepiej (swoje ważą). Tak jak ///ESIU radził wymień zwykłe gumy na poliuretany i daj najlepiej gwint (chociaż w moim przypadku mix bilstein B6 + springi H&R do nauki daje rade). I póki szukasz szpery to zaspawaj ten z 1.8, co ci zależy? Na tym da sie normalnie też jeździć
_________________
E30 forever
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 08-01-09, 12:44   

Jesli myslisz powaznie o drifcie, to zwykla szpera to nie jest to.
Zaspawaj most, bo na profesjonalna szpere 3000 zl raczej nie bedziesz wydawac ;)
_________________
rev
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 33
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 08-01-09, 15:09   

Annoth napisał/a:
jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej


kanapa jest bardzo lekka więcej już waży koło zapasowe z gaaśnicą :lol:

wszystko zależy czy poważnie podchodzisz do tematu drifting i czy auto ma być uniwersalne czyli tez na codzień, jesli to twój jedyny pojazd to trudno będzie z tego zrobić dobry wuzek do bocznego upalania
_________________
 
 
Enzo 



BMW: 528i E39
Imię: Tomasz
Pomógł: 3 razy
Wiek: 32
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2448
Skąd: Nysa
Wysłany: 08-01-09, 16:06   

///ESIU napisał/a:
Annoth napisał/a:
jeśle środek masz seryjny i ci na nim nie zalezy to wywal chociaz kanape z tylu, zawsze to troche lzej


kanapa jest bardzo lekka więcej już waży koło zapasowe z gaaśnicą :lol:

wszystko zależy czy poważnie podchodzisz do tematu drifting i czy auto ma być uniwersalne czyli tez na codzień, jesli to twój jedyny pojazd to trudno będzie z tego zrobić dobry wuzek do bocznego upalania


Dokaldnie.
Choc e30 to moj jedyny pojazd.
Chociaz ja zawsze pozyczam auto od ojca, ale jesli bym nie mial takiej mozliwosci juz dawno by doszlo jakies drugei e30, e28 do wozenia dupska ;)

bardzo duzo wazy dywan, ciezko go wyniesc w jedna osobe ;)
Duzo rowniez waza fotele (w e30 ok .20 kg sztuka) gdzie kubly moej waza ok. 7-8kg, wiec zaoszczedzile ok .25kg na samych fotelach :)

W E36 pewnei fotele jeszcze ciezsze ;)
_________________
rev
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 16