Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: yeahman
04-05-09, 23:10
jak przygotowac 328 do driftu?
Autor Wiadomość
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 797
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-01-09, 09:41   

a o rozporkach wspomnieliscie koledze? podstawa ale nie rzucilo mi sie to w oczy.. na przod rozporki dolna i gorna tyl tez rozporka kielichow tylko ze jezeli to Twoje jedyne auto to tylna moze Ci przeszkadzac w bagazniku.. ale jesli zaopatrzylbys sie w drugie auto to tutaj smialo wybebesz wnetrze i wspawaj klatke. ciezka jest ale auto jest znacznie sztywniejsze i czujesz kazdy jego ruch
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 10-01-09, 10:36   

do klatki to juz przydał by sie mocniejszy motor bo m52 żaden ścigacz
_________________
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7445
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 10-01-09, 11:55   

Enzo, no dokładnie ;) chłopaki ode mnie z miasta którzy driftują to żaden nie ma jednej chłodnicy. Audiola 4x4 80 B2 z 1986 roku koleś wsadził tam 420KM i ma 4 chłodnice :D
_________________
 
 
 
Annoth 


BMW: BMW 320 E30
Imię: Marcin
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 2081
Skąd: Borowe k.Mrągowa
Wysłany: 10-01-09, 12:33   

eee... nissan z tomy ma tyko jedna dodatkową chlodnice oleju z tego co wiem i smiga ostro (ma ponad 400KM). Wida,c w audili coś spartolili i sie im przegrzewała :)
_________________
E30 forever
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 10-01-09, 13:05   

po co w 2,8 jakies dodatkowe chłodnic skoro z tego i tak driftcaru nie będzie
chłodnice maja sens w mocno wyzyłowanych konstrukcjach
_________________
 
 
lolejko 
moderator BIG L



BMW: E46 sedan & E36 Convertible & E30 Tur
Imię: Karol
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 116 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 15510
Skąd: Kozienice
Wysłany: 10-01-09, 18:26   

///ESIU napisał/a:
do klatki to juz przydał by sie mocniejszy motor bo m52 żaden ścigacz


Esiu kalatka nie ma nic wspólnego z silnikiem. Do bezpieczeństwa się ją zakłada :)
_________________
BMW KLIMAT KOZIENICE
E46 The Low&Slow Familly No.1 Classiefied
///3ERFEST FILM
 
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 797
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 10-01-09, 23:45   

lolejko napisał/a:
///ESIU napisał/a:
do klatki to juz przydał by sie mocniejszy motor bo m52 żaden ścigacz


Esiu kalatka nie ma nic wspólnego z silnikiem. Do bezpieczeństwa się ją zakłada :)


Jeden i drugi ma racje :D klatka to klatka - bezpieczenstwo i sztywnosc konstrukcji i z tej racji ma niewiele wspolnego z moca, chociaz klatka tez swoje wazy wiec rzeczywiscie najlepiej jest miec motor wiekszy, jakiegos mpowera :) chociaz 2.8 waskie laczki i zamienic kuchenke i srodek na klatke i juz jest gites :P
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 11-01-09, 12:50   

lolejko napisał/a:
Esiu kalatka nie ma nic wspólnego z silnikiem. Do bezpieczeństwa się ją zakłada :)


jek to nie??

w przypadku 2,8 50kg nadbagażu jest odczuwalne
_________________
 
 
Davo 
bezpieczny wariat



BMW: E36 cabrio & E30 drift edition
Imię: Dawid
Silnik: m50b20/---
Nadwozie: Cabrio
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 797
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 11-01-09, 14:44   

///ESIU, na pewno odczuwalne, zgadzam sie, ale przy montowaniu klatki wyrzucasz kanape i zmieniasz fotele i w sumie wychodzi podobnie :) chociaz w sumie jak ktos przygode z driftem dopiero zaczyna to roznicy tak latwo nie odczuje tez...
_________________
www.bmwklubczestochowa.pl
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 11-01-09, 16:56   

Davo napisał/a:
///ESIU, na pewno odczuwalne, zgadzam sie, ale przy montowaniu klatki wyrzucasz kanape i zmieniasz fotele i w sumie wychodzi podobnie :) chociaz w sumie jak ktos przygode z driftem dopiero zaczyna to roznicy tak latwo nie odczuje tez...


no zgadza się, wyrzucasz tapicerke i niby wychodzi podobnie ale...

bez tapicerki i klatkie bedzie jeszcze lepiej więc...... ? chyba oczywiste

w 2,8 ma to już znaczenie bo silnik do super szybkich nie należy
_________________
 
 
yeahman 
Administrator



BMW: E36
Imię: Tomasz
Silnik: M42B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 89 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 7445
Skąd: BMW3ER
Wysłany: 11-01-09, 17:01   

Panowie nie jestem specem ale wydaje mi się że do driftu ważniejszy jest moment obrotowy a nie moc. Mam rację ?
_________________
 
 
 
///ESIU 
PoJE....eBAnIeC



BMW: BAD MADHERFUCKER
Imię: cham i prostak
Silnik: gnojownik
Pomógł: 152 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 9773
Skąd: ze wsi
Wysłany: 11-01-09, 18:20   

moment przedewszystkim gdzie w przypadku 2,8 nie jest za duży bo tylko 280nm
moc też jest ważna
_________________
 
 
łaby 


BMW: e30 335 coupe
Imię: marcin
Silnik: m30
Wiek: 35
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 17
Skąd: lublin
Wysłany: 18-01-10, 19:36   

Mogę krótko powiedzieć że jeżeli nie zrobisz tego wszystkiego co ci podpowiadają i dodatkowo dobrej i twardej zawiechy z regulacją kątów kół to zamiast driftować bęndziesz dosłownie walczył z każdym bokiem.Ja swoje e 30 buduje już 2 rok w tamtym roku latałem z motorem m30 b35 zaspawanym dyfrem i w miarę zawiechą a teraz:
nowy gwint regulacja kątów kół zawiecha na 5 śrób nowy program do kompa na tor i niedługo kubły bo miałem orginalne kubełki bmw nawet dają rade wybebeszona ze wszystkiego i teraz drift to jest lajtowy a nie walka z każdym bokiem chociaż moc i moment obrotowy jest całkiem dobry 225KM moment 350NM.Więc kasa potężna jakby co daje link i można sobie obczaić wszystko.Pozdrawiam
http://bmwmotorsportklub....der=asc&start=0
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 31
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4199
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 19-01-10, 10:09   

link nie działa
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
Krzysiek1992 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: Z3, E30, E30
Imię: Krzysiek
Silnik: M43, M30
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 21 Lip 2012
Posty: 4
Skąd: Legionowo
Wysłany: 23-07-12, 22:18   

po waszych opiniach dochodze do wniosku ze wg was ( nie chce tu ani brylowac ani nikogo hejterzyc ) to tylko moc ma zasadniczą wage... ja tam swoja z3 1.8 115 koni lekko daje rade na 15stkach 195 ( mam ori szpere 25%) w tym roku przezylem swoje 1 zawody na sss drift cup na bemowie w Warszawoe zupelnie seryjnym samochodem ( najslabsze auto zawodów! tyle co ori sportowe podwozie M ) bez nawet rekawa wyjezdzilem 13 miejsce na oponach 205 i to max sportach a nie smietnikach. caly tor tez robilem na 2jeczce przy wejsciu w 1 zakret przy 60ciu( ryba + strzal). tak wiec trening i to wszystko najlepiej opony 15stki bo tanie i felgi i opon dużo u wulkanizatorów i to wszystko mocy w 2.8 jest wystarczająco dużo :)

w sumie jestem nowy na forum i sory ze tak odgrzebuje ten temat ale jakos mnie to ruszyło :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14