Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW e36 m50 / m52 TURBO - Wycena części, zdjęcia!
Autor Wiadomość
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 26-01-15, 09:49   

Dziwne pytanie, dmuchał 0,5 bara :D
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
Ali3nz 



BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 86
Skąd: Jarosław
Wysłany: 26-01-15, 09:52   

KonradGT, Zmienione pytanie specjalnie dla ciebie :D Sorry ale zaspany jestem :cisza:
_________________
"Bo prawdziwy facet powinien mieć wał.Przedni napęd jest dla dziewczynek. "

"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski."
 
 
 
KonradGT 
masta blasta



BMW: E36
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 23 Maj 2012
Posty: 846
Skąd: Wwa
Wysłany: 26-01-15, 09:55   

Teraz wiadomo o co chodzi ;)
_________________
E36 Coupe M50B25TU Madeiraviolett M-Pakiet

Prawdziwy mężczyzna powinien zbudować dom, spłodzić syna i posadzić... auto na glebie.

Mechanika, diagnostyka, modyfikacje, SWAPy, instalacje LPG.
 
 
 
seebba 
RASISTA SAMOCHODOWY


BMW: Nie ma i niebędzie
Silnik: 2JZ
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 2095
Skąd: STANY///
Wysłany: 27-01-15, 19:29   

temat
primo
wiecej takich a nie o kierunkach..hahahaha
na temat
mysle ze te 0.5 bara 0.6 to juz wystarczy wystarczajaco,a do tego silnik bezpiecznie doladowany
moment i moc po takim doladowaniu powinna powodowac grube ciary u kierowcy
ja przy dlubnietym lekko m54b30
i tak juz balem sie tego samochodu
wiec moce pod 300 km to juz jak dla mnie full
wiecej moje serce niezniesie....
no chyba ze kasiorka kipi na koncie to kucizna i jakis holset od koparki :hyhy:
a wtedy to paniee... :O :oczy: :oczy: :oczy:


jak z koniecznoscia zmiany pompy olejowej
czy istnieje?
co z montarzem oil catch tank czy warto/trzeba..

no i jak spalanie przy obwozce po wsi czy przy ostrym chlostaniu/realnie
prosze
_________________
KUKURUKUKU........
KOLES GIT pier....-ZASADY I NIE JEST FRAJEREM
 
 
krzysiu134 
326KM 475Nm



BMW: E36 318i
Imię: Krzysiu
Silnik: m52b25 T
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 126
Skąd: z Południa
Wysłany: 28-01-15, 04:46   

Ali3nz napisał/a:
krzysiu134, a ile kucy wykrzesałeś na seryjnym m52 przy doładowaniu 0,5b?


Nie dojechałem na hamownie zawsze były jakieś inne wydatki :zly: teraz przy doładowaniu 0,8 też jeszcze nie dojechałem .
_________________

 
 
Ali3nz 



BMW: E36
Imię: Kamil
Silnik: M40B18
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 1 raz
Wiek: 23
Dołączył: 19 Gru 2014
Posty: 86
Skąd: Jarosław
Wysłany: 28-01-15, 14:45   

krzysiu134 napisał/a:
Ali3nz napisał/a:
krzysiu134, a ile kucy wykrzesałeś na seryjnym m52 przy doładowaniu 0,5b?


Nie dojechałem na hamownie zawsze były jakieś inne wydatki :zly: teraz przy doładowaniu 0,8 też jeszcze nie dojechałem .


Jak dojedziesz w końcu na tą hamownie Napisz jakie wyniki :) Chyba wszyscy są tego ciekawi :P
_________________
"Bo prawdziwy facet powinien mieć wał.Przedni napęd jest dla dziewczynek. "

"Każdy wie, że zbiegają się laski, gdy widzą śmigło na rancie maski."
 
 
 
timi91 


BMW: E36
Imię: Tomcio
Silnik: M52B28
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 52 razy
Wiek: 26
Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 455
Skąd: Świebodzice
Wysłany: 28-01-15, 17:37   

krzysiu134, Ostatnio ktoś mi rzucił temat turbo na podstawie Turbiny z Kia Carnival 2.5 TDI. Da to jakieś doładowanie w M52B28 ??
_________________
Marka to Pasja i styl życia:)
 
 
karol.e36 



BMW: 328 avusblau
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 22 razy
Wiek: 30
Dołączył: 05 Sty 2009
Posty: 1297
Skąd: brańsk-białystok
Wysłany: 28-01-15, 18:12   

FAJNIE ŻE to opisałeś, dałeś foty i wypisałeś ceny. Temat turbo zawsze mnie interesował jest on jednak dla mnie bardzo odległy.
_________________
Bmw e36 M3-cała na części (mpakiet, szpera, motosporty) ///3
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=28082

www.alsort.pl
 
 
Grafix 
///M3 FAN



BMW: e36
Imię: Karol
Silnik: m52b28
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 10 Sie 2014
Posty: 232
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28-01-15, 22:45   

karol.e36 napisał/a:
FAJNIE ŻE to opisałeś, dałeś foty i wypisałeś ceny. Temat turbo zawsze mnie interesował jest on jednak dla mnie bardzo odległy.


Zawsze mnie ciągnęło i ciągnąć będzie do turbo, no ale są ważniejsze rzeczy przy aucie w tym momencie, ale nie odrzucam myśli o tym podobnie jak Ty. Mam nadzieję, że uda mi się to kiedyś porządnie zrealizować, jak na razie zajrzałem do książki.

PS. Jeśli ktoś coś więcej wie, ma jakieś fajne artykuły niech daje, zbierzmy wszystko co możliwe na temat turbo e36.
_________________

 
 
krzysiu134 
326KM 475Nm



BMW: E36 318i
Imię: Krzysiu
Silnik: m52b25 T
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 126
Skąd: z Południa
Wysłany: 29-01-15, 08:57   

timi91 napisał/a:
krzysiu134, Ostatnio ktoś mi rzucił temat turbo na podstawie Turbiny z Kia Carnival 2.5 TDI. Da to jakieś doładowanie w M52B28 ??


Nie znam tej turbiny ale jak chcesz zamontować z dizla do benzyny to powinna być z dwa razy większej pojemności (czyli około 4 L ). Na zdjęciu masz porównanie GT20 (prawa od mercedesa 2,9 D) do k27 (lewa) którą mam teraz zamontowaną.



Do poprawnego dobrania turbiny należy policzyć zapotrzebowanie silnika na powietrze i nanieść na mapę turbiny , oraz dobrać stronę gorącą. Poniżej masz przykład do GT20 gdzie zapotrzebowanie wychodzi poza skalę .




Ali3nz napisał/a:
Jak dojedziesz w końcu na tą hamownie Napisz jakie wyniki Chyba wszyscy są tego ciekawi

Pochwalę się :lol:

PS.Najwięcej informacji można zebrać czytając projekty , najczęściej jest w nich wszystko opisane od rodzaju turbin do wykresów.
LINK - http://server.pure-pf.com/phpBB/viewforum.php?f=2
_________________

 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 7 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 530
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 12-03-15, 19:51   

A takie pytanko nie lepiej zrobić swapa na jakieś m3 z e36 albo e46 s54 ?? ??
niż bawić się w turbo ?
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
Drapek_skate 



BMW: trójka '88 turbo
Imię: Michał
Silnik: M20B25T
Pomógł: 3 razy
Wiek: 28
Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 417
Skąd: Kozienice
Wysłany: 19-04-15, 10:32   

miesiąc zleciał, ale postaram się odpowiedzieć na pytanie ;)

Morfeusz napisał/a:
A takie pytanko nie lepiej zrobić swapa na jakieś m3 z e36 albo e46 s54 ?? ??
niż bawić się w turbo ?


Za cenę swap'a M3 można dmuchnąć M50 tak że M3 nawet nie będzie miało co myśleć aby stawać z nim na kresce ;)

Jeśli ma być kultowo - to owszem - silnik M3 to niejako legenda więc fajnie go mieć pod maską ;)
Jeśli ma być moc - to turbo-burbo ;)
...no chyba że jest za dużo kasy to wtedy turbić silnik z eM'ki :ok:
 
 
 
Szczurek 



BMW: E46 320CI Coupe
Imię: Damian
Pomógł: 82 razy
Wiek: 31
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1967
Skąd: Łódź

Wysłany: 19-04-15, 11:28   

Wrzucić V8 + turbo i będzie bajecznie :yeah:
 
 
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 2017
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 19-04-15, 13:02   

tylko gdzie do e36 zmiescisz v8 z turbo xd :yeah:
 
 
Karolo 


BMW: E36
Silnik: M50B30T
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Lis 2011
Posty: 153
Skąd: Centrum
Wysłany: 19-04-15, 16:18   

Nie zmieścisz, ale prawda jest taka, że jak M50 ma być przygotowane porządnie pod doładowanie i ma generować 400+ hp. to bez 2 dych nie ma o czym zaczynać rozmowy. Niestety nie są to tanie rzeczy, choć fakt faktem, że będą to najlepiej spożytkowane pieniądze. Taki set zjada S54 i S62 bez najmniejszego problemu.
_________________
FB FTWL Motorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,77 sekundy. Zapytań do SQL: 14