Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
Klucz pneumatyczny grzechotka
Autor Wiadomość
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 05:05   Klucz pneumatyczny grzechotka

Hejka
Zastanawiam się nad kluczem grzechotką pneumatycznyn
Posiada z was ktoś taki klucz warto go mieć?
Idzie nim bez problemy wykręcić i wkręcić śruby w aucie?

Zastanawiam się nad
http://allegro.pl/metabo-...6143865275.html

Albo

http://allegro.pl/jonnesw...6386197876.html
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
Anglik 


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 438
Skąd: włocławek
Wysłany: 13-01-17, 12:41   Re: Klucz pneumatyczny grzechotka

Morfeusz napisał/a:
Hejka
Zastanawiam się nad kluczem grzechotką pneumatycznyn
Posiada z was ktoś taki klucz warto go mieć?
Idzie nim bez problemy wykręcić i wkręcić śruby w aucie?

Zastanawiam się nad
http://allegro.pl/metabo-...6143865275.html

Albo

http://allegro.pl/jonnesw...6386197876.html


mam nadzieje ze wiesz jak on działa tak jak zwykła grzechotka , musisz założyć na śrubę ręka z siłą poluzować i dopiero wciskasz magiczny guzik który uwalnia powietrze :)

tj zakrętarka i odkręcarka :) wcześniej poluzowanych śrub

czy warto zdecydowanie tak mam taki i fajnie się tym robi tym bardziej jak śruby lekko puszczają i nie są za mocno dokręcone bo w innym przypadku musisz użyć siły tym urządzeniem własnymi rękoma po czym działasz

nie kupuj ani tego ani tego bo za drogi wybór a działanie jest każdej takie samo
to nei klucz pneumatyczny gdzie liczy się moc udaru

mam taki 3 lata wygląda i działa cały czas tak samo
http://allegro.pl/grzecho...6653852518.html
 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 13:30   Re: Klucz pneumatyczny grzechotka

Anglik napisał/a:
Morfeusz napisał/a:
Hejka
Zastanawiam się nad kluczem grzechotką pneumatycznyn
Posiada z was ktoś taki klucz warto go mieć?
Idzie nim bez problemy wykręcić i wkręcić śruby w aucie?

Zastanawiam się nad
http://allegro.pl/metabo-...6143865275.html

Albo

http://allegro.pl/jonnesw...6386197876.html


mam nadzieje ze wiesz jak on działa tak jak zwykła grzechotka , musisz założyć na śrubę ręka z siłą poluzować i dopiero wciskasz magiczny guzik który uwalnia powietrze :)

tj zakrętarka i odkręcarka :) wcześniej poluzowanych śrub

czy warto zdecydowanie tak mam taki i fajnie się tym robi tym bardziej jak śruby lekko puszczają i nie są za mocno dokręcone bo w innym przypadku musisz użyć siły tym urządzeniem własnymi rękoma po czym działasz

nie kupuj ani tego ani tego bo za drogi wybór a działanie jest każdej takie samo
to nei klucz pneumatyczny gdzie liczy się moc udaru

mam taki 3 lata wygląda i działa cały czas tak samo
http://allegro.pl/grzecho...6653852518.html


W sumie to nie wiedziałem że trzeba popuścić śrubę ta grzechotka,ą a potem odkręcać przy użyciu przycisku :P
Ale i tak chyba ułatwia naprawy taka grzechotka :D

A jak z dokręcaniem ? Dokręca z dużą siła czy też trzeba ręcznie dokręcać ? :)
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
ksx9 


BMW: e36 Aerodynamic
Imię: Kamil
Silnik: m3b16
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 43 razy
Wiek: 25
Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 848
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 13-01-17, 14:21   

Cytat:
W sumie to nie wiedziałem że trzeba popuścić śrubę ta grzechotka,ą a potem odkręcać przy użyciu przycisku :P
Ale i tak chyba ułatwia naprawy taka grzechotka :D

A jak z dokręcaniem ? Dokręca z dużą siła czy też trzeba ręcznie dokręcać ? :)


Coś tam dokręca ale i tak trzeba ręcznie dociągać :)
Mam taki klucz i bardzo sobie chwalę, może nie używam za często, ale awaryjnie kręcę nim nawet bez powietrza(bez sprężarki działa jak zwykła grzechotka)

Nie ma to dużego poboru powietrza więc i może pracować z mniejszą sprężarką :ok:
_________________
 
 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 15:11   

Chyba się skuszę na ten klucz :yeah:
Czytałem że musi być podpięty do olejarki cały czas bo potrzebuje dużo oleju prawda to?
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 1896
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 13-01-17, 16:31   

Pneumatyka zawsze potrzebuje oleju. Mozna kapnac dwie krople oleju do grzechotki przed podpieciem przewodu. I na 1h pracy wystarczy spokojnie. Olejarka tez podaje malo oleju. Tylko nie pilnujesz. Ale i przewod juz zostaje do pneumatycznych a do pompowania kol i lakierowania musisz miec czysty drugi.
 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 18:02   

C0rvette napisał/a:
Pneumatyka zawsze potrzebuje oleju. Mozna kapnac dwie krople oleju do grzechotki przed podpieciem przewodu. I na 1h pracy wystarczy spokojnie. Olejarka tez podaje malo oleju. Tylko nie pilnujesz. Ale i przewod juz zostaje do pneumatycznych a do pompowania kol i lakierowania musisz miec czysty drugi.


Mam właśnie dwa przewody jeden do pneumatyki a drugi do lakierowania :yeah:
Ale chyba załóże olejarkę do kompresora i będzie git :ok:
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
C0rvette 


BMW: 320i
Imię: Wojtek
Silnik: M52
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 08 Sie 2013
Posty: 1896
Skąd: Lublin/Nałęczów
Wysłany: 13-01-17, 18:16   

Jak masz dwa przewody to dobrze.
Tez mam instalację pneumatyczna po garażu rozprowadzona. Jedna jest czyste odolejone powietrze a druga to jest z odwadniaczem i naolejaczem.

Na każdym naolejaczu masz śrubkę do regulacji i ustawiasz jak Ci pasuje. mi 200ml starcza na 3-6miesięcy pracy weekendowej w garażu. Więc jakichś tam kosztów nie ma :)
 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 19:00   

Tak patrze na te klucze i czy zwracać uwagę na moment obrotowy ?
Im więcej tym lepiej ?

Tak sie zastanawiam nad
http://allegro.pl/metabo-...6143865275.html

Mam kompresor tej firmy i pneumata jednego :yeah:

Chciałbym wydać tak do 500zł na to chciałbym coś porządnego bo to na prezent dla mnie i połowę mi narzeczona dołoży :P :P
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
  
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4187
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 13-01-17, 19:03   

na moment nie patrz bo on i tak nie dokreci ci śruby z takim momentem tylko lżej, kup najtańszy bo te grzechotki to jedej choy. niby fajne ale żadko sie używa
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 19:14   

krzysiek8833 napisał/a:
na moment nie patrz bo on i tak nie dokreci ci śruby z takim momentem tylko lżej, kup najtańszy bo te grzechotki to jedej choy. niby fajne ale żadko sie używa


aha chyba że tak :P ale kurcze jakoś wole kupić markowy sprzęt żeby mi służył trochę niż najtańsza chińszczyznę :P
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
krzysiek8833 
Moderator



BMW: BMW 318is(swap m52b28), e30 320i, e46 330i
Imię: Krzysiek
Silnik: m54b30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 80 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 4187
Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: 13-01-17, 19:18   

powiem ci tak, ja z 5 lat temu w mrówce kupiłem waliuzke z pneumatem, grzechotka młotem udarowym i diaxem za 190 zł i ta grzechotka działa do dzis zreszta jak i diax, takze nie podniecaj sie zbytnio tym bo to sie nie psuje i sporadycznie sie tego używa, uwierz mi jestem mechanikiem i mało kiedy sie tego uzywa
_________________
Moja miłość zaklęta w konie mechaniczne http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=244
 
 
 
Morfeusz 



BMW: BMW e36 M54 [;
Imię: Maciej
Silnik: M54B30
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 6 razy
Wiek: 25
Dołączył: 12 Paź 2010
Posty: 438
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 13-01-17, 19:40   

krzysiek8833 napisał/a:
powiem ci tak, ja z 5 lat temu w mrówce kupiłem waliuzke z pneumatem, grzechotka młotem udarowym i diaxem za 190 zł i ta grzechotka działa do dzis zreszta jak i diax, takze nie podniecaj sie zbytnio tym bo to sie nie psuje i sporadycznie sie tego używa, uwierz mi jestem mechanikiem i mało kiedy sie tego uzywa


aha hmm przemyśle jeszcze zakup :ok:
_________________
Prawdziwa jazda zaczyna się wtedy gdy koła tracą przyczepność :hyhy:

Oceń moja ślicznotkę :hyhy: :hyhy:
http://bmw3er.pl/viewtopic.php?t=24555
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16