Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
m50b25nv na sportowym dolocie szarpie, nie idzie z dołu.
Autor Wiadomość
Dryfter 
Nowy User - Witamy ;)

BMW: e36
Silnik: m50b25nv
Nadwozie: Coupe
Wiek: 25
Dołączył: 06 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: Japan
Wysłany: 06-01-17, 13:03   m50b25nv na sportowym dolocie szarpie, nie idzie z dołu.

Witam. Mowa o e36 coupe 325i m50b25 bez vanosa, instalacja gazowa sekwencyjna. Otóż sprawa wygląda tak. Filtr stożkowy jacky auto sport do 240km 155mm/135mm, jako dolot dałem rurę o długości 25cm taką do beczkowozu, kupiłem w sklepie rolniczym i jest ona mocna, zbrojona i sztywna. Wszystko zostało skręcone tymi solidnymi obejmami. Problem w tym, że po zamontowaniu tego zestawu samochód długo się rozgrzewa i na zimnym silniku w ogóle nie jedzie, nie chce ruszyć, gaśnie, szarpie i nie wchodzi na obroty a paliwo mocno żre. Natomiast na ciepłym silniku jest normalnie i bmka leci zdrowo.
Opiszę kilka kwesti które mogą mieć jakiś na to wpływ.
Otóż średnica dolotu orginalnie ma 70mm, ja założyłem tą rurę o średnicy wewnątrz 75mm, ładnie to uszczelniłem...
- Czy szersza rura może mieć wpływ na takie nie chciane objawy? Ja myślę że raczej nie.
-Kolejna rzecz to ten termostat który jest wkręcany orginalnie w obudowę filtra. On niby ma puszczać obiekt płynu chłodniczego na przepustnicę i ogrzewać ją? Ja ten termostat zostawiłem normalnie pod maską na chwilę testów samochodu na dolocie. Zauważyłem że ten termostat w orginalnej puszcze filtra, jest osadzony tóż przy wylocie powietrza na przepływomierz.
Byłem kiedyś u kolegi za granicą i on kupił sobie wtedy e36 m50b25 na vanosie i zakładał, kombinował z filtrem stożkowym. Pamiętam że po montażu przyszedł do domu i nie wiedział co jest grane i czytał forum zagraniczne, wyczytał i stwierdził, że bmka mu nie chce chodzić jak powinna i trzeba ten czujnik wpiąć w dolot i on to jakoś tam wszczepił na drugi dzień i samochód normalnie się zachowywał. Ja tego dokładnie nie pamiętam. Ale czy jeśli wepnę ten termostat w rurę to problem zostanie rozwiązany? Dodam jeszcze że jak pamiętam, jego silnik na stożku bardzo głośno wył! A ja zauważyłem u siebie że tak mocno ten filtr nie ryczy, dopiero od 4 tyś zaczyna go w ogóle słychać a najwięcej na odcicne go słychać ale to i tak nadal nie ryczy tak jak to było u mojego kolegi. Czy ktoś pomoże, odniesie się z pomocą jak rozwiązać te problemy? Widziałem również na allegro są takie doloty do e36 z flanszą w rurze aby wpiąć ten termostat... Ale tylko u jednego sprzedawcy występuje dedykowany taki dolot.
 
 
spacja 


BMW: BMW E36
Silnik: M52B20
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 02 Sie 2013
Posty: 391
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 06-01-17, 18:05   

Zrób zdjęcie tego w ogóle. Obawiam się, że musiałeś nie źle spartolić? Jaki termostat? Przecież w przepływce jest drucik idący i mierzący objętość powietrza.
 
 
Elessle 
Nowy User - Witamy ;)

Dołączył: 12 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 12-01-17, 09:38   

Może coś z zapłonem jak szarpie i nie chce iść?
_________________
Zapraszam - lakiernia proszkowa luboń
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,39 sekundy. Zapytań do SQL: 14