Forum BMW3ER Strona Główna
 SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  DownloadDownload

Współpraca z forum: bmw3er@bmw3er.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[e36] nie odpala
Autor Wiadomość
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-01-17, 17:30   [e36] nie odpala

Witam, potrzebuje pomocy ponieważ mi się pomysły skończyły, otóż samochód jeździł normalnie odpalał na dotyk, około północy wróciłem do domu postał 8 godzin na mrozie po czym kolejnego dnia rano już nie chciał odpalić, kable też nic nie pomogły, pompka pompuje paliwo na listwie wtryskowej też jest paliwo natomiast nie chce odpalić, na kompie żadnych błędów temperaturę powietrza i płynu chłodzącego pokazuje rzeczywistą, przy próbie odpalenia komputer pokazuje 200 rpm czyli czujnik położenia wału działa. Zauważyłem pęknięty kabel masowy? miedzy podszybiem a maską zdjęcie http://www.fotosik.pl/zdjecie/7a488c0c5d81c1af . Co jeszcze sprawdzić albo gdzie szukać przyczyny ?
 
 
Beti36m50 


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 50
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-01-17, 20:04   

Teraz wszyscy wróżymy z fusów i zastanawiamy się o jaki silnik chodzi....

P.S. Ja w swojej e36 tego kabla masowego wgl nie mam więc to nie ma nic wspólnego.
_________________
Tylko M50!
 
 
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 11-01-17, 21:16   

Zaponniałem, silnik to m44b19
 
 
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 12-01-17, 17:05   

sorry że post pod postem ale nie wiem co może być nie tak, iska na świecy jest przed wyjęciem świecy próbowałem odpalić po wyjęciu świecy widać na niej benzynę. Pomóżcie!
 
 
Twissterrr 



BMW: e36 318IS
Imię: Norbert
Silnik: M42B18
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 11 razy
Wiek: 20
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 209
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 13-01-17, 09:58   

sprawdzałeś na innych świecach ?
 
 
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 13-01-17, 10:49   

Jeszcze nie, dzisiaj chce je podmienić, ale czy wszystkie na raz by padły?


edit. Świece podmienione, cewka podmieniona bez skutku. W kolektorze po wielu próbach odpalania jest trochę benzyny i iskra też jest wiec czemu nie chce odpalić ?? ?
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1761
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 14-01-17, 11:34   

Kręci dobrze? Iskra jest napewno czy Ci się wydaje?
_________________
 
 
 
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 14-01-17, 12:17   

Kręci dobrze tzn tak jak zawsze , iskra sprawdzana już dwa razy w tym raz w ciemnym pomieszczeniu na odpiętym czujniki położenia wału nie ma iskry. Zapomniałem dodać że w dniu w którym zaczął się problem odpaliła dosłownie na 2-3 sekundy po czym zgasła.
 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Pomógł: 29 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1250
Skąd: Bytom
Wysłany: 14-01-17, 12:33   

Skoro paliwo ma na chłopski rozum coś jest nie halo z zapłonem. Może iskra jest za słaba i za późno się pojawia. Podładuj aku. Miałem kiedyś taki problem w m20b20 i okazało się, że rozrusznik miał za duże opory i ciągnął prąd jak głupi tak, że iskra była słaba i nie palił tylko zalewał się.
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 14-01-17, 15:15   

Swój Aku już ladowalem podmienialem na inny sprawny i też nic, ale wezmę jeszcze z innego auta. Panowie dzięki za zaintrresowanie.
 
 
pilh22 
Nowy User - Witamy ;)

Imię: Filip
Wiek: 28
Dołączył: 14 Sty 2017
Posty: 2
Skąd: Hannover
Wysłany: 14-01-17, 17:34   

Witam,
spotkała mnie nieciekawa sytuacja. Auto (BMW E36 3.16i 1995r. compact) przed świętami odmówiło mi posłuszeństwa. Wszystko wskazywało po prostu na rozładowany akumulator gdyż ma już ooło 5 lat, a auto stało tydzień na zimnie nie używane. Akurat przed świętami nie miałem czasu na żadne naprawy więc zawinąłem się i pojechałem do domu. Dzisiaj czyli już prawie po 4 tygodniach podpiąłem naładowany akumulator, ale auto dalej nie odpaliło. Kręci, obroty skaczą do 5 tyś. (chociaż ich nie słychać) ale zaskoczyć nie chce. Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie są sprawne. Próbowałem nasłuchiwać czy pompa benzyny działa i nic nie usłyszałem. Kolega poradził mi żebym sprawdził jeszcze czy jest iskra i paliwo w układzie, ale nie wiem jak to zrobić. Auto stoi w Hanowerze, za jakąkolwiek pomoc będę bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Pan z pomocy drogowej sprawdził auto poprzez bezpośrednie podanie paliwa do silnika, auto dalej nie zapaliło więc wykluczył uszkodzenie pompy. Po podpięciu komputera wyskoczyły 4 błędy immo, oraz brak działanie przekaźnika pompy paliwa. Zdiagnozował, to że albo sterownik mógł się rozkodować przez stanie długie na rozładowanym aku albo właśnie rozkodował się immo. Póki co nadal nie wiem co tam jest dokłądnie. Czy miał ktoś już takie problemy z immo lub sterownikiem i jak można sobie z tym poradzić?
 
 
spinaczo 



BMW: E36
Imię: Patryk
Silnik: M52B28
Nadwozie: Touring
Pomógł: 71 razy
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 1761
Skąd: Krośniewice | Łódź
Wysłany: 15-01-17, 04:13   

Immo można inpą zsynchronizować. Minuta roboty.
_________________
 
 
 
Qger 


BMW: E36
Imię: Łukasz
Silnik: M44B19
Nadwozie: Coupe
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 43
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 16-01-17, 19:39   

JOHNY napisał/a:
Skoro paliwo ma na chłopski rozum coś jest nie halo z zapłonem. Może iskra jest za słaba i za późno się pojawia. Podładuj aku. Miałem kiedyś taki problem w m20b20 i okazało się, że rozrusznik miał za duże opory i ciągnął prąd jak głupi tak, że iskra była słaba i nie palił tylko zalewał się.


Jak mam sprawdzić rozrusznik czy nie ciągnie za dużo prądu?. Dzisiaj sprawdzałem komputer, suchy nigdzie nie zalany po rozkręceniu w środku też wszystko ok. Czy problem nie odpalającego auta można łączyć z centralnym zamkiem? pytam ponieważ parę dni temu miałem problem z otwarciem samochodu z pilota dopiero po kilku kliknięciach pilota samochód się otworzył.
 
 
JOHNY 



BMW: 3x E36
Imię: Krzysiek
Silnik: M 43 52 50
Pomógł: 29 razy
Wiek: 31
Dołączył: 18 Maj 2011
Posty: 1250
Skąd: Bytom
Wysłany: 16-01-17, 20:46   

Qger napisał/a:
Jak mam sprawdzić rozrusznik czy nie ciągnie za dużo prądu?.
Ja go po prostu wyjąłem i rozebrałem :(
Qger napisał/a:
Czy problem nie odpalającego auta można łączyć z centralnym zamkiem? pytam ponieważ parę dni temu miałem problem z otwarciem samochodu z pilota dopiero po kilku kliknięciach pilota samochód się otworzył.
Wiesz co masz EWS skoro m44b19 może immo Ci blokuje.
_________________
Hantle, suple, wołowina;
Moc, energia, A witamina :)
 
 
Michal95 



BMW: E36
Imię: Michał
Silnik: 1.8is
Nadwozie: Coupe
Pomógł: 3 razy
Wiek: 22
Dołączył: 19 Mar 2015
Posty: 488
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: 17-01-17, 15:25   

Immo raczej nie, skoro kręci po pierwsze, ma iskrę, no i świece mokre od benzyny.
Podpiąc pod inpe i wszystko bedzie wiadome, bo tak to takie troche zgadywanie :hm:
_________________
BMW E36 Coupe Montrealblau
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Forum www.bmw3er.pl powered @ 18.01.2008
Kontakt: bmw3er@bmw3er.pl
Strona wygenerowana w 0,27 sekundy. Zapytań do SQL: 13